tisdag 18 januari 2011

snuttigoo penishuvud! c=(^_^)=3



Igår gick jag och Filivippen på promenad och rökte pipa vilket var awesome för att jag varken har cigg eller pengar, sedan åt vi popcorn och såg på film typ! Och idag har jag mest bara hunnit med att sova för att det blev ganska sent igår. Fuck skolan liksom! Om jag inte hade varit så jävulskt trött hade jag nog legat och kollat på henne medan hon gjorde sig snygg, men jag sov istället, det var skönt! Sedan var det dags för henne att gå till uni och plugga och på vägen mötte vi en awesome gubbe som ville låna tändare till hans pipa! Han hade tydligen hållit på med en massa bdsm grejer i sina dagar, och sa även att vi flickor var utsatta, speciellt för killar i 20-25 års åldern som blir våldsamma och våldtar och sånt. Han hade tydligen känt igen mig från förut utanför akuten, är dock lite luddigt eftersom jag inte varit där speciellt ofta, och inte heller med två tjejer som fått i sig för mycket hb! :O:O

Aja,, chillen iaf what-so-ever! Nämen tänkte väl mest bara säga puss! Det är som svårt att komma på saker att uppdatera med då man inte vill klaga på saker. Så därför får det bli en massa onödig information om vad man har gjort under dagen och sånt, för det är väl det dom flesta bloggar innehåller?? :P:P;P;P;P;P;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du något att säga, så säg det!