torsdag 13 januari 2011

Osv. osv.

Hur kan man möjligtvis visa med ord och handlingar hur man känner, då man känner att man har så mycket att ge? Så mycket mer än vad som kommer i fysisk form? Då man känner att allt som kommer ut ur en, inte är tillräckligt för att rättfärdiga vad man egentligen vill säga. Man kan inte sätta känslor i ord eller handlingar, då det varken finns ord eller handlingar att beskriva känslan med.
I alla fall så blir jag beroende, besatt, handlingshandikappad då jag inte är med dig. Jag vill bara vara nära dig, med dig, gå till sängs med dig varje kväll och vakna bredvid dig varje morgon. För med dig känns det inte som om man har all tid i världen, därför vill man utnyttja varje sekund till rätta. Med dig känns det rätt!
Grytan som låg och sjöd har nu börjat koka! för att avsluta denna lilla tanke/känslogrej med en metafor, bara för att metaforer är så roligt, skulle kunna komma på mer, men jag ids inte just nu! :) höhöhöhö

Har chillat med Fillivippen, Filipippen (måste komma på något roligt smeknamn)och vi tog en Bieber bild på mig som kommer komma ut på http://lesbianswholooklikejustinbieber.tumblr.com/ förhoppningsvis så småningom, kommer äga, kommer ju lätt vara the biebian of all biebians! Kungen av kungar osvosv. För bilden ägde gjorde ju till och med Bieberhjärtat <333 höhöh, kommer våta ner småtrosorna på alla lesbiska beliebers! hahahahahahahah <333

Och ikväll ska jag med till Filivippens bror och äta middag, det lär bli intressant och kul förhoppningsvis! Är nervös men ändå taggad!

Nu ska jag ta och rena mig, hoppas min perversion försvinner då jag duschar, vill ju inte förhindra mänsklighetens utveckling med mina homosexuella fasoner!

PussPuss <333333

1 kommentar:

Har du något att säga, så säg det!