måndag 24 januari 2011

böld

sitter i skolan nu, värt att komma till lektioner man inte behöver göra ett skit på. Man erbjuder sig att hjälpa till men är inte behövd, jag skulle lika gärna ha kunnat typ ligga och sova, istället för att vara sjukt understimulerad och rastlös, vilket är drygt för då saknar jag min b-rud ännu mer än vad jag redan gör!

Har varit på telia idag och fixat telia max 25, kommer dock inte registreras förrän imorgon, men det kan jag leva med. Har även varit hos syon och förlängt psykologi A kursen. Måste jag bara få mig till att göra en uppgift så jag kan få betyg. Ska även försöka göra energiprovet och växt-i-burk uppgiften. Säääääätan va drygt!

Har haft en mycket trevlig helg med gummzaaaaan med fest och annat. Ludvig fyllde 18 i fredags och jag fick gratisfyllan! AV VÄRDE!

En dag är inte en riktig dag utan dig vid min sida,
Tiden är tidlös, livlös utan ljudet av din röst flytandes i min kropp.
Jag är inte jag utan dig.

Saknar min b-b-b-b-b-btchhhhhhh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du något att säga, så säg det!