fredag 14 januari 2011

Pennkar!

Nu har jag varit så awesome att jag har varit på stan och skrapat ihop 90 kr på saker jag fått gratis. Det äger då man är fattig och har saker liggandes! 50 kr pant på två tomma busskort, 25 kr på en trisslott och 19 kr på 3 dollar som jag löste in på forex. Nu återstår bara panten som jag har i mitt rum, men den tar jag senare ikväll då jag ska promenixa till Å-centrum för att bruka upp mina slantar på öl åt mig och häst älskaren! Övertrasserade/trakasserade konto igår också, så nu har jag 210 kr. Det kommer räcka bra! Kanske borde bli ekonom? vem vet vad jag skulle kunna göra för Sveriges kapital och syn på pengar! Skulle förmodligen leda till undergången, men vem räds för det egentligen? Har alltid velat bo i ett u-land, billig öl och mat FTW! oooyeah!

Nu ska jag sitta och längta på att min underbaraste lilla cheey kommer hit, så ska vi laga middag! Och sedan dricka upp ölen på Mikaelas inflyttnings/födelsedagsfest! kommer äga! Tänkte säga GRATTIS GUMMAN! Nu är du 19 år, och förmodligen den mest ovärda åldern, men den näst mest värdaste människan! Och med det så lägger jag även upp en bild på dig till din ära!



Sen lägger jag även upp Bieber bilden som jag med stor förväntan väntar på att den ska bli upplagd på, kanske världens mest värdaste Bieberblogg!


2 kommentarer:

Har du något att säga, så säg det!