måndag 17 januari 2011

Hövva

Sitter på skolan, tråkar och saknar dig! Det är sjukt men sant!
Jag är också sjukt jävla trött och har somnat 3 gånger under dagen hittills, bästa var under klassrådet, då jag vaknade av att någon frågade om jag var vaken, och då var det bara tre personer kvar i klassrummet, märkte aldrig att vi hade slutat!
Sen har jag kommit på att jag är inte är skapt för att vara cigglös, blir fett grinig och ledsen. Har i alla fall lyckats tigga till mig 2 cigg idag, ska försöka tigga mer senare! Men alla verkar vara fattiga och dumma den här tiden av månaden, det suger!
Jag får helt enkelt leva på schnuuuuuuse så länge! Eller kanske borde man panta lite burkar och hoppas på att man får nog till ett eget ciggiliciuospaket! Hårt liv man lever! Hatar skolan.

Helgen har varit helt awesome, har varit på fest och fest, båda tillfällena var riktigt trevliga. Och det lär göras fler gånger! Peppar tills Take queer då Luddegubben har fyllt 18 och ska följa med, det kommer ägaaa! Men eftersom mina fina skulder så kommer jag bara ha 500 kr att leva på fram tills min födelsedag då jag förhoppningsvis får pengar! Lame lame!!2

CHachaaaa blooogggggg3en!!!!!!!!!132456781011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du något att säga, så säg det!