lördag 1 januari 2011

Gotta luv it!!

hehe, för att jag är bakis och har lite och göra tänka jag skriva upp några sms som jag skickade igår på nyårsafton, för att kunna ge någon sorts beskrivning på hur full jag var! så here vi go!


"Det lakers inte igen på två dagar! Så känn dig izve utanför va det jugge . Fegt är lugg. Men häst."

"Jag är justabil det är jugge! Men satän vad onykter jag är AhaR råkat muntlig puss!"

"Oh u frikkin drunk. Doris blir fan galen! Ravan bag är full nu! vet inte vad jag skriver!"

"Antar att sover just nu och uS osv men du är intressant varför är jag full? puss"

hmm detta betyder att jag förmodligen däckade någon gång efter 05.43. Note to self: Inte börja dricka vid 16.30. Så man kan vara uppe ännu längre.
Note to self 2:Inte lyssna på andras idéer om att stoppa fötter i folks munnar då man tror att dom är däckade, så att dom blir arga och kräver öl av en och kallar en för kille så att man slår till dom. Ingen bra idé men jag fick behålla min öl iaf, han la av efter ett tag.
Note to self 3: Vad fan är det för kul med fyrverkerier?????? vavava?!?!? Ovärt..

Anyhow så hade jag nog trevligt igår, var väl som vilken fest som helst och jag känner inte att det är ett nytt år. Men det är väl den jävla fittskolans fel!! kan man inte räkna nyår från sommarlovet istället så blir det inte lika förvirrande!!!!!

Älskar också förövrigt min Sodastreamer som jag fick i julklapp <333333333 Den är snäll!

Gott nytt år och helvete och skit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du något att säga, så säg det!