torsdag 7 oktober 2010

Tycker ändå att folk borde ha vett att säga till en om man inte bör ha en viss hårfärg eller vissa kläder ibland, man skämmer bara ut sig. Detsamma gäller om folk tycker att man är dryg, det är bättre att någon säger det till en, än att man ska gå runt och tro att folk stör sig på en i onödan. För man vet aldrig! Jag kan i alla fall själv känna att jag är för mycket, men ändå so lyckas jag på något sätt inte hindra mig själv utan fortsätter och vara dryg. Eller snarare vad jag tror är drygt, sen så kan folk ge ut signaler om att jag kanske är dryg eller något, men det slutar alltid med att man uppfattar signalerna fel och går och håller sig undan i onödan. Men som sagt man vet som aldrig när det blir för mycket, och jag skulle nog uppskatta om folk berättade för mig om jag är dryg eller inte!

Men vad var det med mig förut!?!?! hur kunde jag gå runt och se ut sådär!?!?!?

1 kommentar:

  1. alla har vi ju våra mindre smickrande stunder. och stilar... som tur var föddes jag innan emo-begreppet kom. jag var en så kallad premo (pre-emo).

    SvaraRadera

Har du något att säga, så säg det!