fredag 8 oktober 2010

Skam på hög nivå!

Besvikelsen och illamåendet är obeskrivligt, då man klivit upp 07.30, åkt till skolan bara för att upptäcka att lektionen du har är frivillig att gå på. Det hade varit okej ifall jag faktiskt hade något att jobba med. Men duktig som jag har varit råkar jag nämligen vara klar och hade därför ingen som helst anledning att gå på lektionen överhuvudtaget. Bättre blev det heller inte av att jag fick höra att det var jag som föreslagit att hon skulle vara här så att man fick jobba på skolan istället för hemma. Ännu sämre blev det då jag insåg att jag inte har någon lektion fram till 13.00......
Jag hade alltså kunnat sova! Det finns ju inget bättre än att sova på morgonen!

Annars vet jag inte hur det känns över att inte ha några planer i helgen, inga alls!
Jag ska vara nykter, tror jag, men man vill som ändå ha något att göra. Folk jag känner ska tydligen på krogen, men inte jag, för jag är fattig! Jag får sitta hemma själv, rastlös och uttråkad och typ se på Gilmore Girls, den är inte så jäkla bra men alla tidsfördriv är tidsfördriv. Kan ju alltid klappa katterna, men även dom kan man bli uttråkad av efter ett par timmar. Kommer bog bli så att jag super i alla fall, trotts att jag är less som fan och pank så finns det ju som inte så mycket annat göra!..

Aja, jag måste sluta klaga på allt någon gång, sluta vara skeptisk. Fast jag är nog mer positiv än vad jag egentligen visar! :O hhöhöhö

1 kommentar:

  1. det finns mer saker att göra än att klappa katter och tv och supa, jag lovar! gör en lista på saker du vill göra, eller ba prova, eller så, så många grejer du kan komma på, och så bockar du av dom! min lista so far:
    röka i badkaret med badskum och ljus
    lära mig grafitti och ba klottra runt
    göra kasettblandband och ge bort till raringar
    köpa platåskor på tradera
    möblera om rummet och hänga upp nya tavlor åde
    simma med delfiner osv

    finns hur mycket som helst man kan göra!!!

    SvaraRadera

Har du något att säga, så säg det!