söndag 15 augusti 2010

Kan inte sätta ord på hur det känns,

När jag har passerat min gräns.

Och det var någonting som small,

En känslomässig inre kravall

när du sjöng att det inte fanns en chans,

Inte en möjlighet någonstans.

Att det skulle bli vi två igen

Vad jag gjorde, de jag sa,

Kommer jag aldrig att kunna ta tillbaks.

Men du är fortfarande de vackraste för mig.

Finns ingen så underbar som du.

Men det har jag inte insett för än nu

Men det jag gjorde, vad jag sa,

Kommer jag aldrig att kunna ta tillbaks.

Du finns alltid i mina drömmar,

känner hur mina käkar ömmar,

När jag biter ihop för att inte krossas så totalt.

Men varje gång jag vaknar upp,

Och inser att du inte finns bredvid mig,

Känns det som en våldtäkt flera gånger om,

Analt!

Vad jag gjorde, de jag sa,

Kommer jag aldrig att kunna ta tillbaks.

Men du är fortfarande de vackraste för mig.

Finns ingen så underbar som du.

Men det har jag inte insett för än nu

Men det jag gjorde, vad jag sa,

Kommer jag aldrig att kunna ta tillbaks.

Fast än det har gått så länge nu

Känns det mycket värre än förut

Hur ska jag kunna leva med mig själv.

För alla ord och lögner jag har sagt.

Medan jag ligger får jag ta varenda smäll.

Jag känner mig livlös, död. Och utan makt.

För vad jag gjorde, de jag sa.

Förtjänar jag att krossas brutalt.

Du kommer fortfarande va det vackraste för mig.

Du kan lika gärna skära upp min hals.

Vill inte känna någonting alls.

För det jag gjorde, vad jag sa,

Du vore dum om du tog mig tillbaks.



////////////det känns pinsamt. Och jag sa det förut. Hata mig inte Linn för du är den enda som läser det här!! den är cheesy och ful..

1 kommentar:

  1. cheezy is the shit ju! synd att jag inte kan höra melodin, då hade jag lätt tagit ut ackord

    SvaraRadera

Har du något att säga, så säg det!