måndag 23 augusti 2010

Fyfan

Nyss kommit hem efter 3 långa dygn(tror jag) från psyket. Det var jobbigt men ändå skönt att vara instängd, mest jobbigt var väl att jag inte fick gå ut och röka och för att jag fick vänta ett jäkla bra tag på att få prata med en läkare. Fanns inte heller något annat att göra där än att äta och se på tv.
Nu har jag fått börja käka Cipralex. Efter att ha läst bipacksedeln och höra om biverkningarna av det så inser jag att jag kommer få ett par otroligt jobbiga veckor framför mig. Men det kommer gå över och då kommer jag bli awsome igen. Jag ska även börja med antabus så får jag vara nykter ett tag tills behandlingen med antidepp medicinen är över. Och vem vet, kanske förhoppningsvis längre än så. Jag villstyra upp mitt liv.
Och jag känner att det kanske är på väg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du något att säga, så säg det!