lördag 14 augusti 2010

Jag förstår inte riktigt hur man kan älska någon så mycket i efterhand att jag inte kommit över henne. Det värsta är att hon vet vad jag känner och att jag vet att det aldrig kommer att bli vi två igen. Kärlek suger, men ändå är det något av det mäktigaste sakerna som finns. För henne skulle jag göra vad som helst även om hon inte känner samma sak. Kan inte ens sova för att jag vet att livet blir så mycket finare då, så fort jag vaknar lever jag i en stor jävla mardröm även om jag vet att det är verklighet. vill egentligen bara att någon ska hata mig så mycket att den skjuter mig så jag slipper känna någonting alls något mer. Vill helst att hon gör det, så att jag verkligen förstår vad hon vill...
Själv vill jag inte vara ensam mer. Behöver bara någon att vara med så att jag slipper känna den skit som riktas direkt mot mig, vill egentligen bara känna någonting, någonting annat än den outhärdliga känslan som jag känner varje gång jag är ensam och inte har mycket annat att göra än att tänka på dig...

Livet kan suga ibland, det gör faktiskt det.. Och ifall jag hade pengar till sprit skulle jag supa bort varenda ögonblick jag ens har tänkt på dig. Du gör mig svag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du något att säga, så säg det!