söndag 8 juli 2012

Inlägg nummer 2 på min nya resa!

Natten var varm och kvinnorna luktade kött... nee. Jag borde börja med videoblogg för vem skulle se!?!? mwoahahah ingen!! jag har blåmärken lite här och var,borde och rannsaka min kropp efter fästingen, för gud vet vars jag har kissat denna vecka, om inte fästingar kanske könsjukdomar som kan smitta via greeeess.. Jo.. och en kan undra, vart?!?! _JAg har varit i Vännäs! och det räcker som beskrivning för att ens undra.. ssoo.. keewl!

mjöd, om inte annat kör jag i gamla banor, tar nått jag skrivit för länge sedan och publicerar!! wiiööhöö!!


Minnena, dofterna, hemsöker, infekterar mitt sinne med de mest förbjudna tankar.
River, klöser, sliter och biter men ändå lockande.
Hur skall man tvätta sig från all nersmutsad renhet?
Hur flyr man från något man inte kan springa ifrån?
Hur kan man få andra att förstå, då man knappt förstår själv?
Dessa frågor, tankar, funderingar, är det dem som håller mig vaken,
är det dem som förföljer mig i sömnen?
Är det bättre att inte tänka?
Hur jag än gör, resulterar allt i frågor, frågor utan svar, utan resultat.
Allt är inte självklart, men jag vet i alla fall, att stannar frågorna, stannar du.
Och jag vill trots allt, att du aldrig ska stanna.
Eftersom du, detta spöke. Är fortfarande lockande efter alla dessa år.
Farlig mark, men du är i alla fall en mark.

1 kommentar:

Har du något att säga, så säg det!