fredag 4 mars 2011

har varit runt lite........

Vet inte vad jag ska skriva.. Finns inte så mycket att skriva faktisk. Jag skulle kunna skriva om hur mycket jag tycker om Filippa, men det känns som om det har blivit för mycket av sånt på senaste. Så det tänker jag inte. Jag skulle också kunna skriva om hur skönt det är att snart ta studenten, men det pallar jag inte. Eller kanske om alla Macbeth-föreställningar som jag är så dödligt less på äntligen är över!!!! men det orkar jag inte. Ja, vad ska man då skriva om då en älsklingsflicka ber en att blogga enbart för att hon ska få något att läsa. Och läsning tycker jag att hon har tillräckligt av -pluggy-pluggy-pluggy- + 1234567878374884469400k andra bloggar som hon följer. Kanske borde jag spamma min blogg så hon får mer..... vem vet.

Nej, jag skriver istället att det blir take queer ikväll då.. Sen kan jag också skriva att jag har hunnit fylla 20 sen senast jag bloggade,. tror jag i alla fall! Det äger iofs. Aja, kan ju även tillägga att jag är världens lyckligaste människa! DEt kan man ju alltid nöja sig med!!

SÅ FILIPPA ÄRUUUUUNÖÖÖÖJD?½?!?!?

1 kommentar:

  1. GmmN!!! Jag är mer än helNÖJD vavavava, speciellt över den otroligt charmiga bilden på dig älskling <333456

    SvaraRadera

Har du något att säga, så säg det!