torsdag 29 oktober 2009

LoL

Jag känner verkligen att jag har förbrukat mitt lov på ett vettigt sätt. Har legat hemma i sängen sen i söndags. Och igår lämnade jag äntligen lägenheten för att gå på ett möte eftersom jag ska vara ordningsvakt på verket på lördag. Och det slutade med att jag senare följde med Cs-nördarna på deras lan. Så jag satt uppe till halv 9 drack öl och kollade på när dom spelade Counter-strike turneringar. Vill ju inte påstå att det var precis givande. Men jag överlevde och har sovit största delen av dagen.

Jag drömde om ett jättestort och tjockt och naket missfoster som hade en jättestor spik slägga. Han var arg för att jag hade dragit storfest i min morfars hus. Då jag skulle visa alla porrhuset dök han upp och försökte mosa mig med hans vapen, jag blev träffad men lyckades på något sätt överleva sen fick jag tag i det enda klädesplagget han hade (en slips) och ströp honom bakifrån. Just innan jag fick död på den jäveln så vaknade jag av mamma skrek "Middan är klar!" och då var det slut på det roliga.
Och varför byggde alla båtar av jättestora bananer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du något att säga, så säg det!